בלי בורר • שבת מיוחדת עם 'אושן גורמה'

אתר קול חי No Comments on בלי בורר • שבת מיוחדת עם 'אושן גורמה'

כשאומרים עונג שבת, מתכוונים לקידוש, לסעודה עם הגפילטע פיש והטשולנט עם הרבה מנוחה • אז מה יש בגפילטע, שמכבדים איתו את השבת כבר מאות שנים?

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מסורת היא בידינו לכבד את השבת. בין יתר מאכלי השבת המיוחדים, הוא אכילת 'גפליטע פיש'. שנים רבות שבכל בית בישראל אוכלים בליל שבת את הדג המסורתי. אז מה יש בדג הזה, שכל בית יהודי שמסורת אבותיו בידיו מעלה על שולחנה מידי שבת, איך הגפליטע קבל את מקום הכבוד כ'דג של שבת'?

בעבר, לא היתה יכולת להגיש את הדג חם בסעודה. הגפליטע פיש הוא דג קרפיון טחון, עם מרקם רך וללא עצמות – לאכילה קלה ללא חשש ל'בורר' בשבת ומתאים להגשה קר.

בשנים האחרונות עקרות בית רבות מחפשות איך להוסיף ולכבד את השבת, מבלי להוסיף על ההכנות לשבת בטחינת הקרפיון והכנתו לקציצות 'גפילטע פיש'. חברת 'אושן גורמה' האמריקאית זיהתה את הצורך והחלה לייבא לארץ מאמריקה רולים של 'גפליטע ווייט פיש', היחידים בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית.

'ווייט פיש' הוא דג כסיף לבן איכותי, נקי ובריא במרקם רך ועדין, דל שומן בטעם שגם המבוגרים וגם הילדים אוהבים. הכנת הדג קלה במיוחד כאשר בנוסף ניתן לגוון ולהכינו בוואריאציות שונות בסגנון ובטעם.

לא פלא, שמשפחות רבות חוגגות בשבת עם הגפילטע 'וויט פיש' האמריקאי וממליצות, כי הייחודיות של הדג שהוא מתאים לכל סגנון של טעם, לכל גיל ובהכנה קלה ומהירה.

חברת 'אושן גורמה' יוצאת בימים אלו במבצע, ומזמינה אתכם לכבד את השבת עם 'גליפטע וויט פיש' ולזכות במגוון פרטים; שבת משפחתית במלון 'כינר', בגדי שבת לילדים, משחקים לשבת ורולים לכל השנה! כל מה שעליכם לעשות, לרכוש 2 אריזות 'אושן גורמה' לספר מה אתם הכי אוהבים בשבת, לשלוח ל'אושן גורמה' ת.ד.626 ירושלים עד כ"ו באדר א', ואולי אתם תהיו הזוכים המאושרים לאחת מהמתנות השוות!



0 תגובות